Szybki dostęp

Dnia 5 czerwca klasy Ic i IIa gimnazjum pod opieką Pana Andrzeja Lewandowskiego, Roberta Puczela i Sylwestra Gaciocha udały się na wycieczkę do Krakowa i Zakopanego. Pierwszy dzień minął nam na podróży, jednak drugiego dnia, już wypoczęci udaliśmy się na zwiedzanie Krakowa. W planie mieliśmy Wawel, Kościół Mariacki oraz Sukiennice. Mogliśmy więc podziwiać ołtarz Wita Stwosza, usłyszeć hejnał i zobaczyć Dzwon Zygmunta. Następnie pojechaliśmy do Wieliczki, gdzie mieliśmy okazję zwiedzić Kopalnię Soli. Dwa kolejne dni były związane z atrakcjami Tatr. Dzień trzeci poświęcony był na pieszą podróż do Morskiego Oka. Zainteresowani mieli możliwość obejścia stawu, natomiast najwytrwalsi mogli podejść nad Czarny Staw. Dnia czwartego podróżowaliśmy Doliną Kościeliską oraz przeszliśmy przez Jaskinię Mroźną. W obu przypadkach po górskim wysiłku przewidziany był czas wolny na Krupówkach. Ostatni dzień naszej wycieczki składał się z podróży powrotnej. O godzinie 23 dotarliśmy do Kętrzyna. Uczestnicy wycieczki wrócili do domów szczęśliwi z udanego wyjazdu oraz z faktu, że następny dzień przypadał w sobotę. Wielkie podziękowania należą się naszym opiekunom, którzy zorganizowali wycieczkę. Dziękujemy!