Szybki dostęp

7 listopada wyruszyliśmy na ostatnią już naszą szkolną wycieczkę. Po podróży trwającej nie dłużej niż dwa mrugnięcia okiem odnaleźliśmy nasz dach nad głową – Schronisko Młodzieżowe. Nie poświęcając zbyt wiele czasu na zwiedzanie tego zakątka miasta, rzuciliśmy bagaże na wyznaczone łóżka i pośpieszyliśmy na autobus, który zabrał nas prosto do serca Gdyni. Czekał tam na nas specjalnie zorganizowany seans w Kinie Studyjnym – „Boże Ciało”. Każdy z nas odebrał jego przekaz na swój sposób, jednak każdy zgodził się co do jednego – produkcja wstrząsa treścią i zaskakuje zakończeniem.

Po skreśleniu pierwszej z głównych atrakcji z listy i wspólnym posiłku mieliśmy okazję zasmakować ruchliwych i pięknie oświetlonych ulic oraz zachwycać się pięknem miasta po zmroku. Około dziewiętnastej wyszczerzyliśmy ząbki do zdjęcia i zasiedliśmy w swoich miejscach w Teatrze Muzycznym im. Danuty Baduszkowej w oczekiwaniu na „Lalkę”. Spektakl zauroczył nas barwnością i mnogością postaci, profesjonalnym przygotowaniem aktorów wcielających się w dokładnie znanych nam bohaterów ulubionej lektury szkolnej i całkowicie zjednał nas doskonałą muzyką na żywo.

Podczas powrotu nie obyło się bez spaceru całej grupy ciepłym, późnym wieczorem wśród śmiechów i rozmów. Nazajutrz wyspani jak nigdy w swoim życiu z żalem wróciliśmy ostatnim już wspólnym naszym pociągiem do Kętrzyna, zachowując wspomnienia na długo w pamięci.