Szybki dostęp

Rekrutacja 2019/2020

3 czerwca 2019 roku nasza klasa zaczęła podróż na dworcu w Kętrzynie. Kilka godzin później byliśmy już w Gdyni, gdzie przesiedliśmy się do pociągu jadącego do Władysławowa. Po zakwaterowaniu w domkach całą klasą udaliśmy się nad morze. Następnego dnia z samego rana pojechaliśmy na Hel aby zobaczyć karmienie fok w fokarium. Po pokazie na pieszo doszliśmy na sam koniec cyplu, gdzie część z nas wykąpała się w Bałtyku. 5 czerwca pokonaliśmy plażą trasę od Władysławowa do Jastrzębiej Góry, w międzyczasie zatrzymując się przy latarni w Rozewie. W najbardziej wysuniętym na północ mieście zjedliśmy pyszny obiad, a do naszej bazy wypadowej powróciliśmy autobusem. 6 czerwca wyruszyliśmy do Trójmiasta. Naszym pierwszym przystankiem była Gdynia, w której zwiedziliśmy muzeum na statku ORP Błyskawica. Po obejrzeniu statku pojechaliśmy do Gdańska. Z dworca głównego udaliśmy się na starówkę, po której spacerowaliśmy przez kilka następnych godzin. Po powrocie do Władysławowa mieliśmy jeszcze energię na spacer na plażę, gdzie znowu się kąpaliśmy w morzu. Cały następny dzień poświęciliśmy na zwiedzania Władysławowa – zobaczyliśmy między innymi Aleję Gwiazd i Ośrodek Sportu Cetniewo. 8 czerwca o 12 wyjechaliśmy z Władysławowa do Gdyni, gdzie mieliśmy przesiadkę do pociągu do Kętrzyna. W wyniku awarii lokomotywy mieliśmy opóźnienie, więc dopiero około 20;40 byliśmy na miejscu. Nasza pierwsza wspólna dłuższa wycieczka była bardzo udana i z pewnością będziemy wspominać ją z uśmiechem na ustach.